Firma Framesi je ve srovnání se značkami L'Oréal, Wella nebo Schwarzkopf všeobecně méně známa. To vyplývá ze skutečnosti, že se nesoustředí tolik na reklamu, protože výrobky Framesi samy vyžadují ty kadeřnická studia , jejichž práce patří k tomu nejlepšímu, co můžete získat. Hlavní filozofií firmy Framesi je doplnit umění kadeřníka svými produkty v dokonalé souhře v péči o Vaše vlasy, po které budete toužit znovu a znovu.
Pracovní nástroje v podobě nůžek, hřebenů a kartáčů, fénů, žehliček, kulm, šamponů, barev a dalších drobnůstek společně slouží nejen k Vašemu zkrášlení, ale zároveň se snaží o co nejlepší péči o Vaše vlasy. Snahou firmy Framesi je nabídnout kadeřníkům takové prostředky, které Vaše vlasy co nejméně zatíží chemií, zamezí jejich třepení, vyživují je, zcelují a podporují jejich růst.
-
firma Framesi je třetí nejsilnější profesionální značka na globálním světovém trhu
-
r.1945 – založení společnosti Framesi v Miláně, jako výrobce kosmetiky a parfémů – momentálně jediná nadnárodní společnost s italskými kořeny v kosmetickém oboru
-
r.1970 – jako první v oboru přicházejí s barvou ve formě krému – v současnosti největší výrobce profesionálních tubových barev na světě
-
r.1980 – v katalogu přes 100 výrobků pro kadeřnice, orientace na služby kadeřníkům, jako první v oboru vytváří kolekce s kompletní prezentací módy
-
r.1990 – začátek silné spolupráce s univerzitami – příprava výrobků a podpory jejich prodeje
-
značka je na celém světě známá především jako hlavní hráč v kvalitě barev
-
na celém světě se značkou spolupracuje více než 500 000 salonů v 80 zemích celého světa
-
pro barvení vlasů používá jako svou hlavní značku barvy firmy Framesi více než 430 000 salonů
-
pro Framesi pracuje 2500 lidí po celém světě ( 150 lidí v centrále v Miláně )
-
r.2010 – firma Framesi nabízí přes 200 druhů produktů
-
značka nabízí čtyři kolekce ročně – jaro/léto, podzim/zima
-
každá kolekce je tvořena několika řadami a ty se dělí na produkty určené pro konkrétní typ vlasů
-
soubor 65 testů prováděných u nových výrobků zajišťuje, že nový výrobek bude v pořádku po všech stránkách
-
soubor 6 testů prováděných u každé šarže zaručuje, že daná šarže bude naprosto shodná se všemi šaržemi stejného produktu
-
v současnosti je jednou z nejaktivnějších společností v oblasti profesionálního školení a ve všech zemích, ve kterých nabízí své produkty, každodenně organizuje vysoce kvalifikované kurzy. Témata seminářů - barvy, střihy, total look, řízení a komunikace - uspokojují veškeré nároky pro profesionální přístup kadeřnických salónů ke svým klientům.
|